2009. december 6., vasárnap

Zöldség vasárnap


A mai napomon egy furcsa nyomás ül, de persze fogalmam sincs, hogy miért. Reggel 10-kor találkoztam Timi barátnőmmel kimentünk a Wamp-ra, ittunk finom kávét csodaszendviccsel karöltve és szebbnél szebb ruhákat, táskálat ,ékszerekt láttunk. Hazafelé már éreztem, hogy nem stimmel a lelekem...úgyhogy főztem. Nem mondom, hogy sokkal jobban vagyok, de Andris mosolya a levesem után rendbetett.

Amit készítettem:
Derű Levest :),(burgonya leves álá én )

4 óriás fej vöröshagymát lepirítottam egy közepes leveses edényben, 5 szem burgonyát felkockázva hozzázuttyantottam. Felhúztam annyi vízzel hogy jól ellepje.Érkezett hozzájuk 1 Maggi kocka, 4-5 babérlevél, só, bors, 1 kk cukor, ecetben tartott tárkony és a végén a tejszín. Vettem még sajtot is, gondolván majd a tetejére teszem, de ahhoz már túl éhes voltam.

Készült még Sütőtök is ez idő alatt, de persze az sem egy óriás feladat. Andris mondjuk segített szétfarigcsálni, mert egyedül nem igazán ment nekem.

Még valami sütit sütni kellen...

Szerdán jönnek az unokatesómék és hozzák a fiúkat Botit és Eriket :):):):)Éljen_éjen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése