2009. január 30., péntek

Coffee Heaven


Tegnap este 7 körül mennem kellett a Zichybe (http://www.budapest-hungary-apartments.com/index.html), vendégölelgetésre (check-in), de már nagyon le voltam fittyedve.Bár én ilyen későn már nem szokta kv- t inni, de a Zichy Jenő utca-Teréz kötút sarkán megláttam egy új Tékövéjsztárbáksz testvért és belibbentem. Régen itt egy nagyon gyönyörű, de rettenetese drága Kátay állt, de úgy látszik nem jött be...Mindegy. Bementem és ájuldoztam a gyönyörűségtől. Új friss ,kedves színekkel volt tele(meggy piros, krém szín...stb) A kiszolgálók, még nem annyira érzik a helyet, de majd belejönnek. A Kávém tetejére falevél mintát kaptam. Az íz????Hát igen!!!Fenomenális fantasztikus kincs!!!Isteni volt. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Az ára átlagos az ezen helyekhez képet ,közepes tejeskávé :560.-HUF .Van darált kávéjuk 3 fajta 250g-os kiszerelésben1500.- HUF. Nagyon finom. Én a Brasil Santost vettem, ami egy enyhén dió ízzel van megáldva a pörkölés miatt, hála Istennek Krups is szereti .

A kép még a nagy szerlemem Verona környékén készült :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése