2009. május 30., szombat

Öröm,de még milyen :)



Epres örömök törnek rám, mert itt a nyár.Az én nyaram, amikor születésnapom van, amikor este sokáig lehet teraszozni, akár még kint is lehet aludni. A nyár,amikor a szomszéd étteremben ,már minden szombaton lagzi van...Fantasztikus. Amikor ,még az én kis retyezádé szívemnek is csak egy fííínom hosszúlépés esik jól, valami zamatos rosé,vagy adja isten egy mennyei száraz fehérbor elegyeként. Bár most csak nagyzolok, mert a borospoharamban, most is csak sima szőlőlé van ámbár fröccsnek álcázva :):):):)hihihhi

Anyukám szerelme Móóóni, Robci,Robi bá, Robi...ez mind egy és ugyanazt az embert takarja.Május 16-án volt a a szülinapja, de mi csak rá egy héttel (kedden ) tudtuk megünnepelni. Megleptem...egy tortával. Jajajajaj úgy örült, mint egy 4 éves, pedig azon már 60 valahány éve túl van. Anya-Mama-Tusi gyümölcstortáját kapta.(az eredte tisztázatlan) Álom tészta, aminek már-már babapiskóta íze van, rajta puding és bármilyen gyümölcs.
Anyukám ezt a tortát minden vasárnap legyártotta 20 éve vanília pudinggal és konzerv ananásszal. A Knight Riderre mindig készen volt vele. Imádtam.
Lehet, hogy már Olajos Piskótaként ismeri...de nekem ez a gyümölcstorta alap:)
Ímhol Ő:
4 tojás sárgája
30dkg porcukor
1/2 dl olaj
1dl tej
30dkg liszt
1/2 sütőpor

Ezeket mindet együtt jól kikeverem, elég sűrű lesz őkelme, majd a maradék 4 tojásfehérjét pici porcukorral meghintve habbá verem, és ha már csodás az állaga , hozzákeverem finoman a lisztes masszához.
Hullámos oldalú sütőformában, 1-2 szeri tűzpróbával 25 perc alatt készre sütöm közepesnél kicsit lassúbb tűzön :)

A tetejére én a Dr Úr pudingválasztékából a tejszínes mellett döntöttem, amit jó sok fahéjjal főztem föl. Ráöntöttem a tészta tetejére és azon nyomban a már megmosott, epreket is ráültettem a még illatosan motoszkáló pudingra.

Voilá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése