2009. július 27., hétfő

Ránott hhúúúúús

Minden kétség nélkül állíthatom, hogy a mindenem a rántott csirkemell....Bármikor, bárhol, bármennyit, képes vagyok magamba tuszkolni, ahogy ez ma is megtörtént velem :). Ezért most próbálom magamat életben tartani apró pihegésekkel és bízom előre is a reggeli kávé erejében...ami holnap lesz csak esedékes :):):):)Az uram nem egy nagy húsevő sajnos, de azért néha megerőlteti magát és ő is eszeget életem értelméből.
Mivel én nem nagyon tudok pici adagban gondolkodni ( nem tudom, hogy miért...talán mindig azt hiszem, holnap kitör a forradalom és mind éhen halunk),ezért a legutolsó húsvásárlásunk alkalmával kényszerítve lettem, hogy egy tálcán maximálisan csak 4 szelet csirkemell mehet a fagyasztóba...Igaza van...
Na mindegy , a lényeg a köret!Cukkinis-krumplis lecsót csináltam, amit direkt kihűlve tálaltam a rántott hús mellé.. :):):) Isteni lett. A sima alap lecsóba bekerült cukkini és burgonya,mintha mindég is együtt buliztak volna. Az édes élet kedvéért került bele: koriander, oregánó, kakukkfű, sok-sok őrölt tarka bors és egy ici-pici rozi. Jajajajaj, nagyon jó lett :):)
A csirkét klopfolás után, besózom beborsozom és legalább fél órára, ma ez 2 -3órára a hűtőbe teszem.Semmi trükk nincs, csak annyi, hogy a tojáshoz a són kívül még oregánó és őrölt bors is kerül. Lö mányifik :)És persze mi is járhatna mellé, mint egy jó kis pohár fröccs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése