2009. december 7., hétfő

Bevásárlás

Imádok piacolni :) A legkedvesebb helyem erre a Fővámtéri Vásárcsarnok. Az árak teljesen normálisak, az eladók nagyon kedvesek és közel is van hozzánk.
2006 szeptemberében megnyekkent a gerincem és azóta nem annyira tudok cipekedni.Na de a lényeg. Lett nekem egy mama járgányom, tudod amit húzol magad után. Az elején csak nézegettem kerülgettem, de aztán az első kommandós egyedül cipekedős próbálkozás után rájöttem, hogy muszáj használnom. Imádom azóta nagyon :)
De mégis csak nő vagyok...Megtaláltam a A MAMA JÁRGÁNYT a Reisenthel cég gyártmányában. Jajajajaj dönörű :) 100 Euró környékén van ugyhogy most csak nézegetem:):):) Megyek is a régi verdámmal a piacra...őt is szeretem ám,most nehogy megsértődjön. Hihetelen minőségű kosarak vannak náluk.

Fenster schließen

2 megjegyzés:

  1. Nekem is van gurulósom, kék kockás. Nagy találmány, kár lenne tagadni ezt kombinálom egy horgolt, hálós cekkerrel. Füttyögnek is a hentesek, gondolhatod...

    VálaszTörlés
  2. Csodaklasssszz amikor megkérdezik: -És a nagyit hol tetszett hagyni?Persze rögtön szólok, hogy...sajnálom, nagyi Komáromban kapargatja a kertet ,ez a szett az enyém. Ámulás -bámulás...vicces. De ez a huzogatós az álmom.

    VálaszTörlés